subota, 28. studenoga 2009.

Evo malo dobrih viceva

Vodi pedofil curicu duboko u sumu.
- Joooj, stlicek, kak je strasna ova suuuma...- veli curica.
- Ma daj suti, kako ce meni bit kad se budem veceras sam vracao!

- Mama, mama! Zlo mi je od ovog učenja plivanja!
- Daj ušuti, ili ću opet povući vodu!

Šta radi beba na koplju?
Kliže.

Da li možeš bebom pokrit krov ?
Da,ako narežeš na tanke fete.

Ide klinac ulicom plačući na sav glas. Naiđe neka ženska i pita ga zašto plače. "Tata mi je udavio mačiće." Žena zgranuta: "Ajde, nemoj plakati, kupit će nove." "Ali tata mi je obećao da ću ih ja zadaviti..."

Što je to malo crno, grebe po staklu?
Beba u rerni.

Pouka:Djeci treba sječi nokte

- "Mali gdje je tata?"
- "Pao u bunar prije tjedan dana!"
- "Ajoj, pa kako mu je?"
- "Sad mu je već bolje. Jučer se prestao derati."

- Kako najlakše crnca spasiti od utapanja?

- Makneš mu nogu s glave.









Nema komentara:

Objavi komentar