srijeda, 4. ožujka 2009.

KLADIONICE I PATNJE


Ne kladim se već neko vrijeme.Ne stižem,radim i kad sastavim tikete ne stignem uplatiti.
Kažem ja sam sebi pošto ne stižeš do kladionica a internet imaš kuči počečemo sa online kladjenjem.Reklame, vjerojatno ste već naletili na njih ''Samo jedan klik do oklade,, e da je
tako.Prvo pogledam kakve bonuse nude, pa jesu li na hrvatskom ili engleskom jeziku pa onda
malo po forumima i sve to odlično izgleda.Da bi iskoristio bonus moraš se registrovati
što je lakši dio posla i stigli smo do uplate.Naravno uplatu vršimo karticom,na raspolaganju
imamo Diners club karticu za koju otkrijem da Expect-com ne prima.Ništa pošto sam tvrdoglava mazga idem ja pregledati koje kladionice primaju Diners.I nadjem Bet-a-home gledam imam još 45 minuta do utakmice koju sam odredio da se okladim pa ču ja da to na brzinu uplatim.PROČITAJ PRAVILA kliknem prihvaćam koče to još sve čitati.Obavim registraciju išlo puno lakše već sam znao šta sve treba, potvrdi mail i stižemo na uplatu.
Kao već iskusni rutiner ubacim ime, prezime, rok valjanosti kartice,broj kartice i cvc2 broj sa
pozadine kartice i uplati.I ništa, uplata nije prošla,piše gore na vrhu teksta ''kartica nije prošla autorizaciju.Ja već živčan i nervozan pomislim da sam ukucao pogrešan broj sve ponovim i opet isto.Tad sam već mislio da je banka nešto sjebala i blokirala mi karticu a utakmica je već počela i ja odustanem za to veče......NASTAVAK SLIJEDI U SLJEDEĆEM POSTU

Nema komentara:

Objavi komentar