nedjelja, 22. ožujka 2009.

SRANJE NA KLADIONICAMA


Ono upravo dodjoh kuči,iskreno rečeno dobro pijan pelinkovac-redbul moja stara slabost i još sedam djevojaka u društvu.Naravno gdje god uih ima toliko na kraju ostaneš suva kurca,što me i nije pogodilo toliko koliko kad sam došao kuči i vidio onu djubretarsku ekipu od mančestera koji su navodno ubjedljivo najjači pa su izgibili tamo od nekog fulama,oš mislitri i jošče neko reči da ser u premijer šipu ili engleskoj ligi utkmice ne namještaju,a još je čelzi izgubio od totenhama tako da oni ostaju na iostim razdaljinama bodova.I to da ne bude sumnjico kladionice dirigiraju rezultate pa se vi izvolite kladiti ja mislim da je meni najbolje da se posvetim mladim djevojkama možda se nešto i ovajdim za raqzliku od jebenih namještljki na utakmicama od sad se kladim čisto rekreativno prije ču dobiti sedfnmicu na lotu nego pogoditi nešto na kladionoci.ja bih sve te sudije postreljao djubrad potplačena.evo nekih utakmica za sutra nako po sjemanju tako sam ih najprije i pogadjao za razliku od onih što sam pokušavao prostudirati.

slaven belupo --1
rijeka--1
dinamo ,e dobiti
možda ujutro budem svjesniji pa napišem jioš nekog,
MA IDITE DO VRAGA MOŠDA PRIJE POMOGNE NEGO ONAJ SERONJA NA NEBU.KAŽU DA NEVOLI KLADJENJE

1 komentar: